Deel laptop scherm wit na stoten, hoe kan dit?

Vandaag heeft iemand met zijn ladder tegen de laptop van mijn vriendin gestoten. De laptop was dicht, nu krijg ik ongeveer 1/4 deel van het scherm wit. Kan je dit makkelijk oplossen? Het scherm doet het af en toe wel helemaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zou het scherm eruit kunnen halen en kijken of er ergens een contactje loszit, maar de technologie is zo complex dat dit haast geen doen is als je geen expert bent op dit gebied. Het hangt er ook veek vanaf welke schermtechniek er is toegepast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult deze naar een proffesionele laptop-maker moeten brengen. Tenzij je het LCD zelf wil vervangen....