Kan ik met een Pentium e7600 Assassin's Creed/Far Cry 3 spelen?

Ik ben van plan om een Pentium e7600 te kopen want mijn "oude" processor wil ik dus graag vervangen om wat meer spellen te kunnen spelen (vorige was een pentium b960, 2.2 ghz)(deed het opzich best goed)

Specificaties van de processor (pentium e7600):
3.2 GHz
Dual-Core Processor
| OEM/tray |
| LGA775 Socket |

Van die laatste twee weet ik niet of het erbij moet, misschien ook uitleg hierover zou fijn zijn (hoeft niet).

Specificaties van de benodigdheden (Assassin's Creed):
2.66 GHz Intel Core 2 Duo E8200 or 2.66 GHz AMD Athlon II X4 620

Specificaties van de benodigdheden (Far Cry 3):
Intel Core2 Duo E6700/AMD Athlon64 X2 6000+
--------------------------------------------------------------------------------------
ik kon niet meer vinden over de benodigdheden voor de spellen en de info over de processor.

Misschien tip: om te kijken of je een spel kan runnen gebruik ik:
http://www.systemrequirementslab.com/CYRI
hier kun je je computer scannen en dan krijg je te zien of je voldoet aan te eisen (je kunt ook gewoon kijken wat de benodigdheden zijn)
--------------------------------------------------------------------------------------
Alvast Bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Kan deze trouwens ook in de laptop?
Link: http://www.serversupply.com/products/part_search/pid_lookup.asp?pid=160826

Toegevoegd na 15 uur:
Ok, ik heb nou gezien dat het niet veel uitmaakt, en dat het niet altijd vervangbaar is, maar ik wil dus graag weten of dat ik met deze processor die spellen kan spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier gaat iets heel erg verkeerd - je kunt een laptopprocessor niet zomaar vervangen door een desktopprocessor (soms is het ook helemaal niet mogelijk om een laptopprocessor te vervangen). Ook zou een processorupgrade niks uitmaken voor gaming, aangezien games vooral de gpu gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn processor is als het goed is vervangbaar (ik zal voor de zekerheid kijken) en mijn processor had te weinig kloksnelheid voor die spellen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook is het nog eens dat het een laptopprocessor was (laptopprocessors zijn toch soort van kaartjes en een desktop is een hele nieuwe turbine of iets, of zit ik er helemaal naast?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja van desktop naar desktop wel. Maar deze kun je echt niet op een laptop zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
guillamos heeft gelijk, en wat je allemaal zegt slaat nergens op svennieboy. Haal alstjeblieft uit je hoofd dat je een laptopprocessor kan vervangen. Je kan beter even proberen of die spellen niet gewoon spelen met je huidige processor, die paar hertzen zeggen ook niet alles. Waar je veel harder op vast zal lopen is de videokaart van je laptop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat laatste had g ook al gezegd zie ik nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, ik zal kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En mijn videokaart is gewoon goed (de rest ook trouwens)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat kan er dan eigenlijk gebeuren als hij te weinig kloksnelheid heeft? kan hij dan kapot gaan, het spel werkt slecht... etc.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Srry maar ik weet nou eenmaal niet zo veel over pc hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet nu dat een processor niet zomaar vervangbaar is, en zal dus een nieuwe laptop moeten of moeten kijken voor een nieuw moederbord (waarschijnlijk een nieuwe laptop)