Hoe Wii/TV op pc

Ik wil met de wii op de computermonitor.
Ik heb een Compaq pc (Windows XP) met een Compaq monitor.
Een gewone witte Wii
Een beeldbuis tv met scart

Is het mogelijk om te wii en op een pc monitor
Of om tv te kijken op de pc (analoog)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je monitor een VGA aansluiting heeft (vaak blauwe 15-pins aansluiting) dan zou het moeten kunnen met deze connectors.

https://www.google.nl/search?q=wii+vga+cable&aq=0&oq=wii+vga&aqs=chrome.1.57j0l3j62l2.4206&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=wii+vga+cable&hl=nl&safe=off&tbo=u&source=univ&tbm=shop&sa=X&ei=IvfaULTyN8i20QWM54GICw&ved=0CE4QrQQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bvm=bv.1355534169,d.d2k&fp=da04f4f7868d11b9&bpcl=40096503&biw=1920&bih=1099

PC op TV is meestal meer een probleem, alleen als je tv VGA/DVI heeft of je PC een S-Video aansluiting is er wat te proberen. Maar dan moet je even uitleggen wat je precies hebt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik ga uit van een compleet non-HDMI verhaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan mijn monitor zit alleen een kabel naar de pc
En een naar het stopcontact
(Een redelijk oude) wel een dunne
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trouwens ik wil geen nieuwe pc kopen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry
Mijn monitor heeft wel VGA
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je
Ik heb dus een vga wii kabel nodig