Welke kabel heb ik nodig voor aansluiting videocamera naar Imac?

ik heb een oude videocamera (Grundig VS8320) Ik wil nu deze camera aansluiten op mijn Imac.

Doch ik heb hiervoor geen aansluitkabel. Weet iemand wat voor soort kabel ik moet kopen.

Graag bericht / bvd.

harryH

Toegevoegd na 23 minuten:
Het is een analoge videocamera. Ik heb wel een sluiting die rechtstreeks op de tv kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er wel een digitale data aansluiting op? Is het geen analoog systeem welke gewoon met een tv-kaart gecaptured moeten worden via de video-uit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor bandjes gaan erin? Hi8?

Het beste antwoord

zit er een usb in dan moet je gewoon usb in imac usb in fotocamera en dan zie je het wel.