Is er een programma waarmee je je netwerk mee kan beheren ? (Zie uitleg)

Ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er allemaal verbonden is aan je netwerk en waarmee je bijvoorbeeld kan blokkeren dat 1 van de verbonden apparaten geen verbinding meer krijgt

Maakt niet uit of het gratis of betaald is
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Zoek naar programma ipscan, gratis, kan je zien hoeveel en welke ip(apparaten) er op je netwerk zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb mijn provider daarvoor gebeld, die zal je daar het best bij kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heeft je provider met je netwerk te maken???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je netwerk provider heeft daar websites voor, daar kun je alleen op als je die gebruikersnaam en wachtwoord hebt.
Als het om een WiFi-netwerk gaat kun je Who'sOnMyWifi gebruiken.
In dat programma kun je zien wie en wat er op je netwerk zit en je kan
ze per stuk blokkeren.