Burgernet is voor mensen van 16 jaar en ouder. Dat staat in de brief die ik toevallig van de week van de politie ontving.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Van de site van Burgernet:
Wie kan zich aanmelden als deelnemer?
Elke inwoner (16 jaar of ouder) van een deelnemende gemeente kan zich aanmelden. Ook als u niet in de gemeente woont, maar er wel werkt, kunt u zich aanmelden op uw werkadres. Bij aanmelding op uw werkadres wordt u verzocht uw zakelijke contactgegevens te vermelden, waarbij u een rechtstreeks (vast of mobiel) telefoonnummer moet opgeven.