Waarom heb ik een zwart beeld op mn laptop?

Ik had het voor het eerst eergister toen ik mijn laptop uit zn standby stand wilde halen. Mn laptop gaat wel aan maar bleef zwart. Uiteindelijk na zovaal aan en uit zetten ging het aan. De volgende dag zette ik het weer op standby en had met hetzelfde probleem te maken. Dus het kwam doordat ik het op standby zette. Wat kan ik nu hieraan doen wat hij blijft zwart?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had hetzelfde ook als ik me pc opstartte . Heb jij ook soms dat je taakbalk vast loopt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat had ik geen last van. Enige probleem was dat mn accu al een aantal maanden niet oplaadt. Voor de rest deed hij het prima.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is er een draadje of onderdeel los/kapot in de computer/beeldscherm ik had namelijk hetzelfde probleem gehad. Je kan m naar de laptopmaker brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat niet duur? En als mn laptop eergister weer wel deed en zolang ik het niet meer op zn standby zet (als het nog normaal aangaat) is het laten maken dan wel handig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nouja ik heb een nieuwe gekocht, want we wisten echt niet wat te doen. Maar laptop naar maker brengen kost ongeveer 50 euro voor reperatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar eerst erachter komen waarom hij zwart weergeeft mischien heb je gewoon te veel op je pc staan dat de snelheid etc. hinderd. BTW. Laptop maken is altijd de perfecte oplossing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ik dat maar doe. Bedankt voor de reacties!
Het kan zijn dat uw beeld uitgeschakeld is met Windows Knop+F7.
Terug inschakelen kan met Windows Knop + F8 in te drukken.