Waar kan je een klacht indienen over Hotmail?

Ik word een beetje tureluurs van die bewegende reclames, dan weer breed, dan weer smal; ik kan mijn mail niet fatsoenlijk bekijken. Kan je hier ergens een klacht over indienen?

11 jaar geleden
1.5K
Cryofiel
11 jaar geleden
Je kunt gewoon AdBlock Plus installeren. Dan ben je van die reclames af.
Amadea
11 jaar geleden
Bovendien is het eind deze maand afgelopen met Hotmail. Het wordt Outlook, en dat heeft grotere letters. Geen idee of je daar wél reclame bij krijgt, want ik gebruik inderdaad Adblock Plus en heb er dus geen last van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al outlook inderdaad. Bevalt erg goed en ik snap absoluut niet wat je met die reclame bedoelt. Volgens mij is deze outlook de meest sobere en strakke site die ik ooit gezien heb, helemaal geen reclame. Maar ik wel altijd standaard adblock aanstaan dus misschien komt het daar ook wel van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je de betaalde versie van hotmail nemen, ben je er ook vanaf en kun je ook nog eens alles via Outlook / Windows mail op je pc binnennhalen.

Antwoorden (2)

Nee, want dit is de manier waarop zij geld verdienen. Als je het er niet mee eens bent kun je overstappen op bijvoorbeeld Gmail, of een adblocker installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies!
Overstappen naar Gmail, én een adblocker gebruiken! Dikke + :)
Neem contact op met Microsoft.

Ik denk dat het nutteloos is om met hun contact op te nemen... Ze zijn inmiddels een van de grootste bedrijven ter wereld. Er zijn eigenlijk maar twee besturingssystemen voor computers, en een van die twee komt van Microsoft..

Ze sturen je een leuke email op dat ze er rekening mee gaan houden. Maar wat doen?
Nee ik denk dat ze niks gaan doen.

Nog veel succes!