kan je een simkaart in een tablet plaatsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat het kan, heb zelf een iPad maar ik zou niet weten wáár zo'n simkaart in moet. Er is geen speciale ingang voor!
Cryofiel
11 jaar geleden
Zo'n SIM-kaartje past met gemak in de DVD-sleuf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn wat gezegd , uitvoeringen met of zonder 3G bij de iPad , te herkennen aan de zwarte rand , en natuurlijk het gaatje waar je het pennetje van moet indrukken om het sim kaartje in te stoppen , ja dat gaat fout bij het vaak verwisselen Vd sim beschadigt hij :( . Vraag een duo sim aan . Dus 2 kaarten vh zelde nr of neem een prepaid data kaart vj iPad . Hebje geen 3G iPad dan kan je je iPhone met behulp van je provider omtoveren tot een soort wifi hot spot .

Antwoorden (2)

Dat is mogelijk, maar zou ik persoonlijk niet aanraden.

Na een tijdje zal je het waarschijnlijknvervelend vinden altijd da kaartje te moeten wisselen, niet bereikbaar zijn terwijl het kaartje in de tablet steekt, ... maar als jij er geen probleen mee hebt kan je het doen, technisch is het perfect mogelijk.

Hoed er wel rekening mee dat het kan zijn da jouw smartphone een gewone sim kaart gebruikt en dat de tablet misschien een micro-sim nodig heeft (of andersom).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen als er een SIM-kaart ingang is, dat kan per model verschillen. Meestal aangeduid met 3G in de naam.