Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik mijn gehele itunes bibliotheek in een map in documenten?

Als ik mijn liedjes uit itunes in een map in documenten wil plaatsen, dan plaats hij maar een aantal van die nummers in die map. Maar ik wil juist heel de bibliotheek. Hoe zorg ik ervoor dat dat gebeurd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan moet je ze kopieeren en plakken :) lukte bij mij :) succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O en dan nog wat, sorrry ben ik vergeten te zeggen, dan moet je alles selecteren, en dan kopieeren en plakken :) dat is verl makkelijker dan allemaal 1 voor 1 te gaan kopieeren! Hoop dat het lukt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook gedaan maar toen kreeg ik van de ongeveer 150 nummers er maar 75 in de map.
Open iTunes.
Kies Voorkeuren in het menu Bewerken.
Klik op het tabblad Geavanceerd in het venster Voorkeuren.
Klik op de knop Wijzigen in het paneel Locatie map iTunes Media.
In het geopende venster Locatie map iTunes Media wijzigen navigeert u naar de locatie waar u de nieuwe mediamap wilt maken.


Tip: in Windows Vista en Windows 7 klikt u op de driehoekjes naast de mappen en schijven om te navigeren. In Windows Vista is de standaardlocatie: \gebruikersnaam\Music\iTunes. In Windows 7 is de standaardlocatie: \gebruikersnaam\My Music\iTunes.

In Windows XP en Windows 2000 klikt u op het plusteken naast de mappen en schijven om te navigeren. De standaardlocatie is \Documents and Settings\gebruikersnaam\My Documents\My Music\iTunes.

Klik op de knop Nieuwe map maken in het venster Locatie map iTunes Media wijzigen.
Voer de naam van de nieuwe iTunes Media-map in.
Klik op OK in het venster Locatie map iTunes Media wijzigen. Klik op OK in het venster Geavanceerd.
Voor iTunes 9 en 10:
Kies Bestand > Bibliotheek > Bibliotheek ordenen
Voor iTunes 8:
Kies Bestand > Bibliotheek > Inhoud bibliotheek verzamelen
Voor iTunes 7 of ouder:
Kies Geavanceerd > Inhoud bibliotheek verzamelen.
Een bericht verschijnt.
Voor iTunes 9 en 10:
Vink "Bestanden verzamelen" aan en klik op OK.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding