Oude laptop opstarten in de veilige modus. Hoe doe ik dat?

Ik heb op opnieuw opstarten geklikt en toen de pc was afgesloten maar voor het opnieuw opstarten, op F8 geklikt. Hij ging toen een hoop lawaai maken en vervolgens kwam ik in een verkeerd Menu terecht, dus niet het Menu van opstarten in de Veilige Modus met netwerkmogelijkheden, in de laatst bekende configuratie enz. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een HP Pavilion Entertainment PC. Ik ga het eens met F10 proberen. Bedankt voor uw reactie.

Het beste antwoord

Als F8 tijdens het opstarten niet lukt, en je kunt wel in windows komen dan kun je het met "msconfig" proberen.
Klik op start, uitvoeren en typ msconfig. Hier kan je in het "BOOT.INI" tab "/SAFEBOOT" aan vinken, daarna op toepassen/OK klikken. Dan je PC opnieuw opstarten. Je PC zal dan automatisch in safe mode opstarten.

Als je klaar bent in safe mode moet je niet vergeten om "/SAFEBOOT" weer uit te vinken, anders blijft je PC in safe mode opstraten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

•Als er slechts één besturingssysteem op de computer is geïnstalleerd, houdt u F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw opstart. U moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Als het Windows verschijnt, moet u wachten totdat de aanmeldingsprompt van Windows verschijnt, de computer uitschakelen en opnieuw starten en het vervolgens opnieuw proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je weet in welk menu je wel terecht kwam was iets makkelijker geweest maar normaal moet f8 werken
dus gewoon opnieuw proberen
en anders ons even vertellen waar je dan in terecht komt
lees je iets over no boot device dan is er iets niet goed met je harde schijf ?
capthavoc