Waarom blijft dezelfde spam terug komen?

Als ik in mijn hotmail account in mijn ongewenste post alles via opruimen verwijder door na opruimen op e-mail adressen blokkeren te klikken, krijg ik gewoon later weer van dezelfde bedrijven nieuwe spam. Ik had de e-mail adressen toch geblokkeerd? Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg herkenbaar, ze gebruiken vaak andere emailadressen, probeer zo veel mogelijk te unscriben van mailists (let op verdachte mailtjes! Daar er niet op klikken) en doorgaan met blokkeren, het zal zeker minder worden maar helemaal schoon kun je wel vergeten of je moet een nieuw account aan maken :)

Het beste antwoord

Spam kan vanuit verschillende servers of dienstpostbussen worden verstuurd. Dat houdt in dat enkel 1 blokkade de spam niet kan tegenhouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer eens bij spam te markeren, of rechtermuisknop dan ongewenst.