ik wil een spelletje dat heet pou downloaden hij is nu in de app store verkrijgbaar alleen hij accepteert mijn bankrekening nummer niet. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet zou gauw niet hoe dat kan maar Pou is er ook in een gratis versie. En.die is net zo goed. Misschien moet je die eerst eens proberen :-)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is ook gratis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij is ook gratis in de android store alleen ik heb een ipod touch en daar is hij niet gratis..
Amadea
11 jaar geleden
Ben jij echt 25 jaar, Lizeth? Of bedoel je misschien 15?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet je daarvoor betalen, ik niet!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amsdea, ik heb het met mijn moeders bankrekening geprobeerd en zij is 45 en hij wil nog steeds niet..

Antwoorden (1)

Als je een jongeren betaalpas hebt, lukt dit niet, omdat de meeste internetwinkels geen jongerenrekeningen accepteren, om de reden dat als jouw ouders niet met de aankoop akkoord gaan, zij de schade zelf moeten betalen. De internetwinkels mogen nl niet aan jongeren onder de 18 verkopen. Dus dat zou de oorzaak kunnen zijn.