Welk van deze 2 tablets is sterker/gebruiksvriendelijker? Acer Iconia Tab W510 of Apple iPad 4 32 GB?

Welk van deze 2 tablets is sterker/gebruiksvriendelijker?

Acer Iconia Tab W510
http://www.laptopshop.be/product/221220/acer-iconia-tab-w510-azerty.html

of

Apple iPad 4 32 GB?

http://www.tabletcenter.be/product/233286/category-208220-ipad-4/apple-ipad-wifi-32-gb-zwart-4e-generatie.html

En ook waarom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het is erg moeilijk om hier een subjectief antwoord op te krijgen. De meeste met wat verstand van deze apparaten zijn of pro ios of pro android of pro windows (de meest populair besturingssystemen op deze dingen)

Mijn vermoeden is dan ook dat QuinJ98 pro Ios (apple) is en de ipad dus aanbeveelt. Je kan echter ook zien dat QuinJ98 ten tijde van dit bericht al 3 negatieve duimpjes heeft.

Het zijn beide goede apparaten. Mijn advies: ga naar een winkel waar deze dingen op de demobalie staan (mediamarkt, mycom etc) en speel met beide voor een half uur (verkopers wegsturen: pas nadat je klaar bent vragen stellen / hun mening laten geven en deze laten onderbouwen doormiddel van een demo) Zo kan je echt zien welke het beste bij jou past.

Zo zal ik persoonlijk meer gebaat zijn bij de Acer. Reden is omdat ik veel type en het systeem met toetsenbord me erg aanspreekt. (ja apple heeft ook losse toetsenbord te koop) de Acer draait op windows 8 en hiervoor komt binnenkort office 2013 uit (een pakket dat ik heeeeeel veeeeel gebruik) Daarnaast heb ik mijn servers, systemen, telefoons etc op windows draaien. De windows 8 acer zal hier makkelijker mee aansluiten. Daarnaast vind ik apple op dit moment een overhyped product (de nieuwe versies bieden niet veel meer dan het oude) dus totdat ze weer met iets spectaculairs komen zal je het niet snel meer in mijn huis zien.

Conclusie: ga de producten zelf uitproberen en laat je niet gek maken door de sterke meningsverschillen van andere.

Gr.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

iPad is gebruiksvriendelijker. De Acer is krachtiger. Hoewel daar nu (Met de nieuwe chip in de iPad) minder verschil in zit. Als je voor gebruiksvriendelijkheid gaat, zou ik de iPad kiezen. Het besturingssyteem van Apple is heel erg makkelijk maar tegelijkertijd toch erg geavanceerd. Maar niet te lastig. Het is erg simpel en toch ook veelzijdig. Als je snapt wat ik bedoel