Is het nu een vraag of de telefoon op internet blijft of is het een mededeling en het hoe en waarom? Het is afhankelijk van de programma's die je hebt geïnstalleerd of hij op internet blijft of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je blijft Mbs gebruiken. Het internet wordt nl telkens ververst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan je telefoon en de programma's mijn telefoon haalt elke 2 uur het weer binnen en checkt om de 15 min mijn email. Als ik internet niet uit zet kost het voor mij dus MB's. Opzich niet erg ik betaal 1 bedrag voor data.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oplossing hiervoor is een abo met een vastbedrag per maand