Kan je je emailadres veranderen zonder alles kwijt te zijn?

Kan ik de naam van mijn email veranderen, zonder alle adressen kwijt te zijn en zonder dat ik me terug op alles moet inschrijven? x

Weet jij het antwoord?

/2500

Je wil bij hotmail het gedeelte voor het @ aanpassen. Daarvoor moet je een volledig nieuw emailadres aanmaken. Je bent niks kwijt van je oude, maar alles moet je wel overzetten (contactpersonen, emails die je wil bewaren etc). En alles van nieuwsbrieven en accounts moet je ook overzetten.

Wat Ritsuka zegt: Je moet dan een heel nieuw adres aanmaken. Je hoeft je niet opnieuw voor alles in te schrijven, je kunt de mail van je oude adres ook laten doorsturen. Als het goed is kun je in de instellingen wel iets aanpassen waarbij je kunt aangeven dat alle mail automatisch geforward wordt naar je nieuwe adres. Zo hoef je je niet opnieuw bij alles in te schrijven, maar kun je ondertussen wel gewoon aan iedereen je nieuwe adres uitdelen, alles komt dan gewoon binnen in de nieuwe mailbox.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100