waardoor is mijn internet connectie op mijn xbox zo slecht?

Ik heb een xbox en wanneer ik hier op in een party ga of online wil spelen met een vriend doet hij het heel slecht zo haperen de spellen heel erg en downloaden de updates heel sloom. dit vind ik heel raar omdat ik op mijn computer makkelijk downloadsnelheden haal van 4 tot 5 MB/s. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal handig zijn als je wat meer informatie kan geven betreft je Xbox en je netwerk. Is hij bedraad of draadloos aangesloten? Mocht hij bedraad zijn aangesloten is hij dan rechtstreeks op de router aangesloten? Welke router heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een week geleden nieuw internet van Ziggo Alles in een Standaard het modem weet ik niet sorry. Verder is het draadloos
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eerst eens bedraad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mrTomaat dat lijkt me heel moeilijk om mijn tv en xbox in de bijkeuken te gaan zetten bij mijn modem want zo'n lange draad heb ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@woutjuh13 ik kan toch geen draad door heel mijn huis gaan leggen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja kan het ook via het stopcontact proberen (http://www.mycom.nl/Product/Netwerk-Homeplug-Netwerk-Adapters/ICIDU-Homeplug-Starterkit-200M/265164) Dat is net als een draad.. maar dan ga je deels via het stroomnetwerk. Je kan de producten bij MyCom gewoon uitproberen en als het niet(goed) werkt gewoon weer retourneren binnen 8 dagen. Je kan natuurlijk ook naar een andere computerwinkel bij je in de buurt gaan. Vraag dan naar een homeplug (startset) en zorg ervoor dat je het kan terug brengen als het niet lukt! Je hoeft verders niks te installeren, gewoon insteken en gamen maar! Echt iets voor mensen zonder verstand van netwerken...

Het beste antwoord

Dat ligt er precies aan. Is de XBOX verbonden met een Kabel of via Wireless LAN? Indien Wireless LAN kan dit te maken hebben met de snelheids mogelijkheden van je netwerk. Wireless is altijd trager dan een bekabeld netwerk.