Hoe doe je een webpagina in een andere webpagina?

Ik wil dat het ene gedeelte van mijn site waar de snelkoppelingen in staan stil staat en de rest kan scrollen.
hoe los ik dit op? (Ps, ik weet niet of mijn vraagstelling wat dit betreft correct is.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hoewel het gebruik van frames de meest eenvoudige methode is om je menu in beeld te houden, voldoen je pagina's dan niet aan de W3 standaard. Pagina's met frames zijn voor slechtzienden met screenreaders vaak niet te 'lezen'.

Waarom wil je je menu speciaal in beeld houden? Is het een optie om een link naar de top van je pagina onder de tekst te zetten?

Met CSS heb je volledige controle over de vormgeving van je pagina. Je kunt daarmee zorgen dat je menu mee naar beneden schuift. Google maar eens op 'CSS menu'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je met 'frames' gaan werken. Ik weet niet waarmee je je website heb gebouwd, dus kan je niet verder adviseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, hoewel ik weet dat het zooooo jaren negentig is, blijf ik zweren bij frames.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
100x beter frames, dan ergerlijke flash-opbouw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben het geheel met je eens, maar kan het een vriend van mij maar niet aan zijn verstand brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn nog wel meer opties dan frames of flash. Met stylesheets kun je er ook voor zorgen dat je menu in beeld blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, stylesheets gebruik ik ook, maar meer voor standaard lettertypes bij bepaalde koppen en achtergrondkleuren e.d. Niet voor de plaatsing van bijv. een menu.
Het is mogelijk met een inline frame tag