Kan je op google twitter weghalen maar je account behouden?

Als ik mijn naam intyp op google staat mijn twitteraccount bovenaan, ik wil dat graag weghebben maar mijn account niet verwijderen kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je twitternaam veranderen helpt.

Het beste antwoord

Het is zinloos om te proberen via Google iets te verwijderen. Daarvoor moet je bij de bedoelde website zijn
Via Facebook kun je je via je privacyinstellingen zorgen dat je niet gevonden word via zoekmachines, misschien wil zoiets via Twitter ook wel.