Hallo, Mijn Laptop geeft sinds vanmiddag de melding Profielopslagruimte overschreden Is hier iets aan te doen?

Hallo,
Ik zat dus vanmiddag op internet en ineens werd mijn laptop gigantisch sloom een paar minuten later kreeg ik de melding: De profielruimte is overschreden met : Ik kan hierdoor mijn laptop niet meer normaal afsluiten en het is enorm irritant
Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
capthavoc
11 jaar geleden
normaal treed dit op als je de laptop in een bedrijf omgeving netwerk gebruikt ?
is dat het geval zou je de Iter van het bedrijf moeten vragen
of gebruik je een beperkt account gewoon thuis ?
meerdere accounts op deze pc ? kun je iets meer daarover vertellen ?

Antwoorden (1)

ik heb wel iets gevonden hier over
maar let wel op als je op je laptop een bedrijfsaccount hebt zou ik het even overlaten aan hen
want het kan net zo goed een virus zijn ?
en met de geboden register oplossing ben je er dan niet
tenminste niet zodanig dat ik zou zeggen je kan veilig verder gaan.
capthavoc