Hoe kan het dat mijn beeld na 2 seconde weer uit gaat?

Als je de PC aanzet, is het beeld uit. Dan zet je het aan maar dan valt die naar 2 seconde weer uit. Als je dan weer 1 keer drukt gaat het beeld uit. Als je dan weer 1 keer drukt, gaat het beeld weer aan voor 2 seconde enz.
Hoe kan dit? En hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Inderdaad, monitor defect lijkt het op. Heb je de stekker er al eens uitgehaald en weer ingestopt? (230) Vast wel.
Ik neem aan dat je een plat scherm hebt. Dat wordt verlicht door een paar lichtgevende buisjes. Net mini-TL buisjes.
Het lijkt erop dat de voeding daarvan de geest heeft gegeven. Indien garantie, terug brengen, anders een nieuwe kopen, reparaties zijn relatief te duur.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij, dat je monitor de geest gegeven heeft.
jc54