Maar 2 mogelijke resoluties (windows vista / nvidea geforce 8500 gt), waar zijn mijn overige opties gebleven?

normaal heb ik verschillende schermresoluties als optie.nu heb ik ineens alleen de optie om deze 800 x 600 te doen of 1024 x 768. Zojuist een nieuwe driver gedownload maar dat verandert ook niets. Oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (4)

Probeer het volgende:
Open het tabblad Instellingen in het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm.
Klik op de knop Geavanceerd.
Open het tabblad Adapter en klik op de knop Alle modi weergeven.
Selecteer de gewenste resolutie, kleurdiepte en vernieuwingsfrequentie en klik op OK.
In ieder geval nog een manier om je scherm te wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je even moet kijken of je de juiste driver hebt genomen, zoja, herstart even de pc en kijk of het nu wel kan. Zo niet, deinstalleer de driver en installeer m nog eens opnieuw...? Het kan namelijk verschillende oorzaken hebben dat je nog maar 2 resolutie's hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is je pc/laptop in safe mode opgestart omdat er iets mis is. Dan is de resolutie ook vaak beperkt. Controleer even in de systeem instellingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je niet de goede videokaart driver geïnstalleerd. Probeer hem via google eens te downloaden en te installeren. Na opnieuw opstarten zou hij het moeten doen.