hoe kom je van al die recame bootschappen op face book aff

Ik klk nooit op reclame en toch moet ik me op facebook door rijen reclame worstelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door een adblocker te downloaden. Dat gaat heel goed als je als browser Firefox gebruikt. Met Explorer lukt het niet zo.
Amadea
11 jaar geleden
FB is gratis, adverteerders sponsoren het. Net als TV & radio. Kijk & luistergeld is afgeschaft. Reclame opbrengsten financieren de boel. Het is eigenlijk een ongewenste agressieve verkoop methode. Goeievraag stemt reclame persoonlijk af op de vragen waar je mee bezig bent geweest. (heb net een antwoord gegeven op een vraag over een tondeuse. Kreeg meteen reclame te zien over kapsalons & haarverzorging) Dat word (in de toekomst) allemaal nog erger. (Irritanter)

Toegevoegd na 3 minuten:
Google maar eens naar schoenen & DVD's. Als je dan naar FB gaat zul je hoogstwaarschijnlijk reclame van Zallando & BOL te zien krijgen. Heeft ook met cookie beleid te maken. Bestandjes die opgeslagen worden met daarin informatie wat je op Internet gedaan hebt/bezig houd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik Mozilla Firefox als browser en download de volgende Add-On (zie link). Na het installeren van deze add-on, zie je nergens meer reclame.