hoe krijg ik mijn internet terug?

hallo,
ik heb net een nieuwe laptop en nu sinds een paar dagen kan ik geen verbinding meer maken met wifi. ik kan allen nog via de internet kabel internetten. het is net of het nooit heeft gekund ik heb alles geprobeerd om verbinding maak programma te vinden maar kan dat ook niet meer vinden. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik kan doen om mijn internet terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
In hoeverre is het jóuw internet? Als je op het onbeveiligde netwerk van de buren zat, en die hebben er nu een wachtwoord op gezet dan heb jij daar geen toegang meer toe!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het internet bij ons thuis niet van de buren ofzo. maar alle andere apparaten doen het nog wel alleen mijn laptop niet.

Antwoorden (1)

Heb je WIFI uitgeschakeld. De meeste laptops hebben een schakelaar om Wifi in en uit te schakelen. Meestal een schuifje ergens aan de rand van de laptop, of via een van de toetsen bovenaan van het toetsen bord. Raadpleeg even de gebruiksaanwijzing.
Anders geeft het merk en type even door.

Het gebeurt mij ook wel eens dat als ik met de laptop op stap ga dat er per ongeluk de schakelaar voor wifi uit zet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee dat kan wel maar heb geen idee waar dat knopje zit en kan de gebruiks aanwijzing niet vinden
maar het merk is aspire V3-531
capthavoc
11 jaar geleden
kijk even op de toetsen zelf zie je het wifi icoontje daar ook ? meestal is het dan een toets combi rechter ctrl + die toets
oid
meestal zie je ook een ledje met dat tekentje als dat niet brand of oranje is het uit
blauw of groen is aan of zoiets
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal staat dat gewoon op de laptop.
Hier staat een beknopte handleiding:
http://www.notebook-driver.com/acer/acer-aspire-v3-531g-windows-driver-software/ Als het goed is zou je met de toetsencombinatie Fn + F3 wifi kunnen in/uit kunnen schakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom word een vraag aan de vragensteller goedgekeurd als een antwoord? Dat vind ik zo vreemd! Vraag in het vervolg je vraag in de reacties op de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geef ook tegelijkertijd een antwoord.