ben ik youtube partner?

Hallo, sinds ik nu een nieuwe layout heb voor instellingen zag ik onder mijn naam youtube-partner staan, als ik op ytpartner aanvraag klik dan liknkt hij naar mijn account maar ik ben het volgensmij niet omdat ik een slechte community heb, snappen jullie dit?? Gr

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een ander account waardoor hij ziet dat je dubbelop werkt. Dan ben je partner van jezelf. Ik zou er gewoon niet op letten.

Als je geen ander account hebt heeft misschien een ander op jou computer een account. Ook is het slim om ff je wachtwoord te wijzigen dat je moet invoeren om vrij internet te hebben in jou huis. Anders kan iedereen op jou kosten voor jou huis gaan staan internetten en dus ook een youtube-account aanmaken.

vr. groet Marja
Bronnen: