Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn mobiel is gestolen dus moet ik nu ook een nieuw nummer aanvragen?

Mijn mobiel is gestolen.
Ik had hem pas een jaar en kan ik nog het zelfde nummer gebruiken op een nieuwe simkaart en telefoon?
En zou degene die hierop antwoorden ook graag wat uitleg hierover willen geven?
Want kost een nieuw nummer geld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je hoeft geen nieuw nummer aan te vragen. De simkaart die in je gestolen telefoon zit kan gewoon geblokkeerd worden (hoop dat je dat gedaan hebt). Dan krijg je binnen een paar dagen een nieuwe simkaart met het oude nummer. Dat is meestal de eerste keer gratis.

Een nieuw nummer aanvragen op je bestaande abonnement kan gratis zijn, maar kan ook een behoorlijk bedrag kosten. Ligt eraan welke provider je hebt.

Maar je hoeft dus eigenlijk alleen een nieuwe simkaart met je oude nummer aan te vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook gewoon je mobiel vinden. Je moet je nummer aan de politie doorgeven en dan zoeken ernaar als er wordt gebeld, of WiFi staat aan (als je een iPhone hebt kun je hem makkelijker vinden met een App), dan kunnen ze hem localiseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding