Mijn ingebouwde laptop-muis beweegt wel goed, maar klikt niet meer. Hoe verhelp ik dit?

De instellingen bij het configuratiescherm zijn geloof ik wel goed afgesteld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beide knoppen niet of maar 1tje?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Linker en rechter knop niet. Ook tikken op het vierkantje zelf heeft geen zin...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien zitten er een paar kabeltjes los
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de computer zelf? Maar dan is het toch raar hij wel beweegt.. Als je ergens op gaat staan met je cursor, veranderd de pijl wel in een handje, maar de betreffende link bijvoorbeeld krijgt niet een streepje eronder

Antwoorden (1)

Heb je onlangs een ander besturingssysteem geïnstalleerd? Of de drivers van je muis ge-deïnstalleerd? Waardoor hij het niet meer doet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eeh, wat is een besturingssysteem? Ik ben een digibeet.
En volgens mij niet, ik installeer eigenlijk nooit iets op mijn computer.