minecraft doet het niet! wie helpt mij?

hallo. ik heb sindskort minecraft gedownload. de gekochte versie. maar dan als ik in minecraft.exe inlog, gaat het schermpje weg. en als ik in de brouwser inlog, moet ik eerst toestemming geven aan java, en dan wprd het schermpje alleen maar wit.. wie helpt mij! ik heb een asus, de nieuwste minecraft versie en de nieuwste java

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Probeer dit: Ga naar Start, en typ in %appdata% en druk op enter. Bovenaan zie je een folder met .minecraft. Ga daar in. Klik dan op de folder bin. Daar staat de miencraft.jar file. Open die met 7-zip of winrar. (makkelijk, gratis, down te loaden). Daarin staat als het goed is een META-INF folder. Delete die. Hiermee delete je NIET! de game, maar alleen die file. Mocht je je minecraft willen resetten. Delete de gehele miencraft.jar folder, en start minecraft op, dan download als het goed is ook gelijk de nieuwste versie.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Druk op windows knop vervolgens R.
Typ in: %appdata%
Verwijder de .minecraft map, sinds het nieuw is verlies je niks want er is nik te verliezen :)