Hoe moet ik mijn PC downgraden?

Ik had een gewone HP Pavilion PC als besturingsprogramma Windows XP, ik had hem voeige week geupdate naar Windows 7, maar mijn PC kan Windows 7 niet aan met 512 MB RAM en een Intel(R) processor. Dus wil ik mijn PC gaan downgraden, maar waar kan je dat vinden?, help pls

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is geen optie in Windows 7, je moet gewoon XP opnieuw installeren. Wel dus eerst je persoonlijke files veiligstellen bv op een externe disk.

De code die op de sticker op je PC staat kun je gebruiken om XP te activeren.
gvrox
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Opstarten met de XP disk in de CD/DVD drive.
gvrox
11 jaar geleden
Dan leen je er eentje van iemand (zo lang als het dezelfde versie en taal is als wat je eerst had). Verder is misschien nog een en ander online te vinden - uiteindelijk is het de code die het legaal maakt, niet de installatiemethode.