Kan je nog gratis groepsgesprekken voor 7dagen op skype doen?

ik wil graag met vriendinnen skypen. ik heb nog nooit dat gedaan,, maar mijn vriendinnen wel. hoe doe ik wat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

inderdaad is het voor twee personen altijd gratis. voor een groep (3 of meer personen) kan je je opgeven en is ik dacht 14 dagen gratis (weet niet zeker hoelang) er hoeft maar één van de drie personen een groep aan vraag te doen. je doet dit door onder aan de lijst van contactpersonen groep aan te klikken je kan hier de groep samen stellen, door in je lijst van contactpersonen aan te klikken wie er allemaal in de groep zit. van Skype krijg je vanzelf bericht als je proeftijd voorbij is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het bellen in een groep op Skype is gratis. Videobellen is met 2 personen gratis, maar zodra dit gesprek in een vergadergesprek veranderd (dat is bij 3 of meer personen) kost het inderdaad geld. Dit groeps-videobellen kun je inderdaad gratis uitproberen, mits je dit nog niet hebt gedaan.

De uitprobeer periode duurt 7 of 10 dagen, dit weet ik niet helemaal zeker.
Na dit aantal dagen moet je, als je door wilt gaan met het groepsvideobellen betalen voor deze service.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens oovoo daar kun je wel met meerdere personen gratis videochatten (zelf tot 12 personen)
al lijkt me dat niet echt prettig werken
capthavoc