hoe maak je een foto filmpje?

Ik wil een filmpje maken met een foto en muziek voor youtube maar hoe? a.u.b ook gratis

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (5)

als je op je computer/ laptop zit, kun je 'windows (live) movie maker' gebruiken, een beetje ontdekken en je kan het makkelijk gebruiken. je kunt muziek op de achtergrond doen, filmpjes en foto's erop zetten, en effecten en overgangen toevoegen. Ik maak altijd een film van mijn vakantie, super leuk! als je er niet uitkomt kunnen de filmpjes in de bron misschien helpen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik de gratis programma ''Windows Movie Maker''. Deze is als het goed is al op je laptop/computer geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt VideoPad gebruiken. Dat is een erg goed gratis video bewerk programma.

Hier een filmpje waarin oa wordt uitgelegd hoe je plaatjes en geluid in een video verwerkt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ipv een clip kun je gewoon een plaatje invoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met Photo Story 3 is het super makkelijk, werkt met XP maar misschien ook wel met andere OS van windows.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik altijd Windows live movie maker en muziek kan je via youtubetomp3.nl makelijk muziek gratis downloaden.
dat doe ik tenminste altijd en het levert goede kwaliteit