Als ik mijn HP printer zelf bij vul met inkt zijn de foto's slecht ! Hoe kan dat ?

De foto's zijn troebel en lijken wel overbelicht. Ook op gewoon papier.

Toegevoegd na 3 uur:
Ja, de toners zijn in een bijvul winkel gekocht. En zijn niet van HP. Maar het heeft wel eens goeie fotos gegeven ?
En dan weer niet !!

Toegevoegd na 3 uur:
P.s. Zwart is trouwens uitstekend !?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gokje: doordat de inkt niet origineel is.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn de toners niet van HP, of is je papier slecht