Is het mogelijk dat ik een geuploade profielfoto op facebook kan bewerken?

Ik wil mijn gezicht in het midden slepen, zeg maar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Jazeker is dat mogelijk. Facebook maakt automatisch een vierkant van je profielfoto. Je kan de foto verschuiven om een ander deel van de foto te zien in de miniatuur. Hiervoor ga je naar je tijdlijn, met je muis ga je op je profielafbeelding staan en dan verschijnt er een knop profielfoto bewerken. Klik hierop en daarna op miniatuurafbeelding bewerken. Vervolgens kan je je afbeelding in het schermpje wat je krijgt verslepen en opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je profielfoto ook gelijk bewerken nog voor je naar Facebook gaat,gewoon in je Paint programma of Windows PhotoGallery.
Dan kan je je foto zo maken dat je gezicht ook in het midden staat,door de zijkanten in te korten.

mvg,
bluemoon