kan de acer beamer p1120 16:9 beeldgeven?

ik heb een acer p1120, maar kan ik ook een beeldverhouding van 16:9 of alleen 4:3

Toegevoegd na 10 minuten:
ik weet wat 19:9 en 4:3 is alleen kan het 16:9 beeld geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe kan je alleen een 4:3 uitzenden. Als je echter 16:9 beeldmateriaal hebt kan je dit altijd letterboxed uitzenden. Je zendt dan "zwarte balken"onder en boven mee, zodat je geen beeldvervorming hebt (alles in de hoogte uitgetrokken).

Toegevoegd na 55 seconden:
http://z.hubpages.com/u/265176_f520.jpg