Wat voor laptop raden jullie mij aan?

Ik wil hem gebruiken om films te kijken en internet. Daarnaast wil ik er wat op gaming. Ik weet dat de zwaardere spellen niet mogelijk zullen zijn met mijn budget
Het budget is rond de 700 euro

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar een winkel en laat je voorlichten... Wil je op het net een laptop kopen zorg dan dat je weet waar ze zitten en dat je ze kunt bereiken met de telefoon...

Op de info die jij geeft kan niemand hier op GV jouw een afdoende antwoord geven, dus ik probeer het niet eens inhoudelijk op je vraag in te gaan, want ik kan het niet beoordelen...

Wat ik je wel kan vertellen is dat je nooit een laptop of wat dan ook zo maar in een webwinkel moet kopen als je niet weer waar ze zitten en als je niet hun telefoonnummer weet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de tip, ik was van plan om op het internet wat te zoeken, maar voorzichtigheid staat toch voorop

Andere antwoorden (2)

Ik heb onlangs een ASUS K70IJ aangeschaft. Geweldige laptop, zeker voor films. Hij heeft een 17,3" scherm, lekker groot beeld dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar de winkel met momenteel de aanbiedingen en koop daar de laptop voor 700euro.
Alle laptops voor deze prijs hebben waarschijnlijk dezelfde eigenschappen en kwaliteiten. (anders waren ze wel duurder of goedkoper).

Het maakt volgens mij niet uit. Dit is ook mijn constatering toen ik de netbook kocht. Heel veel onderzoek gedaan, maar uiteindelijk was alles hetzelfde. En hij doet het prima.