Op je facebook pagina staat er een vierkant blokje met een aantal vrienden van je erin. Hoe bepaald facebook welke vrienden hij in dat blokje zet?

dus op je pagina zie je dat blokje met vrienden, zijn het misschien de vrienden waar je het meest mee doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zijn waarschijnlijk mensen die bij jou in de omgeving wonen. Die zet Facebook er zelf in. Bij andere groepen zijn het "lijstsuggesties", dat wil zeggen dat die vrienden erin zouden KUNNEN staan. Uiteraard bepaal jij zelf welke vrienden er in welke lijst komen te staan.