Dit kan niet omdat je in je ipad geen simkaart kan doen. Bij ipads kan dit wel. Je hebt 3g nodig en dat kan niet op een ipod. Wel kan je gewoon van wifi gebruik maken. Als je hem gejailbreakt heb kan je zelfs ispeedtouched gebruiken om sommige wifi spots met wachtwoorden te kraken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt 3g nodig om overal internet te hebben op je ipod, als je overal internet wilt kan je beter een telefoon kopen met 3g. je kan wel overal zoeken naar open wifi punten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een ander apparaat bij je hebt met 3G kan je een hotspot proberen te maken. Dan heb je ook internet op je ipod. Maar waarschijnlijk hebben niet alle apparaten met 3G een optie om een hotspot te maken. Zet wel een wachtwoord op je hotspot!