Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een email adres maken voor meerdere mensen zodat je maar 1 adres nodig hebt als je een bericht verstuurd?

Graag wil ik 1 emailadres maken voor meerdere mensen, dus bijv bestuur@voetbal.nl. iedereen kan dat adres gebruiken zodat het bericht bij alle personen aankomt. ik weet dat het kan, maar niet hoe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

gebruik deze link : https://accounts.google.com/SignUp?service=mail&continue=https%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2Fca%2F<mpl=default&hl=nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat moet je groepen aanmaken en daarin de adressen zetten wie daarbij horen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
dat kan dus met een groep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je begrijp het niet ronron. Het is de bedoeling dat als jij een mail stuurt naar dat mailadres dat dan automatisch die vier mensen (die jij niet kent) dat mailtje krijgen.
ronron1212
13 jaar geleden
onbekende kun je niet mailen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wilt het gewoon niet begrijpen he? Ik ben bestuurslid van een sportvereniging. Als jij lid wilt worden mail je naar het adres op de website en zonder dat jij dat weet gaat jouw mailtje naar 6 verschillende mensen. Automatisch. Dat is handig omdat niet iedereen altijd elk moment de mail checkt en ook doet de een de nieuwe leden en de ander de vragen van tegenstanders. Vraagsteller wil dit ook en dat heeft niets te maken met groepen waar jij het over hebt. Het is alleen zo dat onze bond dit verzorgt. Die geeft elke club een mailadres en via de instellingen daar geef je aan WIE die mail mag krijgen, die wordt dus automatisch doorgestuurd naar al die mensen. Dat is een ander systeem als wat de vs waarschijnlijk wil want die wil zelf ergens een mailadres aanmaken. Snap je het nu wel?
Ik weet niet óf het werkt, en ik zou zo op het eerste gezicht niet weten hoe, maar je kunt ook gewoon allemaal je eigen e-mail houden.
Dan klik je bijv. bij hotmail op 'E-mail ontvangen van ander account' of iets dergelijks. Daar voer je dan de e-mail en het wachtwoord in. Alle mail die dát account ontvangt ontvang jij dan ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom Hotmail, gebruik gewoon Outlook!
Hotmail is al achterhaald, Outlook is de opvolger!
Try it out yourself: http://outlook.com
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing