Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het nodig om regelmatig te synchroniseren?

Ik heb een blackberry en gebruik daar mijn agenda regelmatig. Voor de veiligheid (mocht mijn bb worden gestolen) heb ik een gmail account geopend en mijn agenda tevens op gmail gezet. Iedere afspraak die ik in mijn bb zet verschijnt dan ook automatisch op mijn laptop in gmail.
Maar is het nog nodig om te synchroniseren? Want wat gebeurt er dan precies? Het gaat mij er alleen maar om dat wanneer mijn bb is gestolen/verloren ik mijn agenda niet kwijt ben. Dan is synchroniseren toch onnodig? Graag advies.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Zolang je BB niet stuk gaat, je geen fabrieksreset doet, en het ding niet gestolen wordt is synchroniseren totaal overbodig.
Het probleem is dat je nooit van tevoren weet wanneer, en hoe, het faut gaat, en achteraf is het te laat.

Als je het niet erg vindt om al je data (afspraken, telefoonnummers, mp3's) kwijt te raken hoef je nooit te synchroniseren.

Toegevoegd na 2 minuten:
als het je alleen om je agenda gaat, die wordt automatisch gesynchroniseerd met je gmail agenda, dus daar hoef je het al helemaal niet voor te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor het antwoord! +
Wat ik wel de is via de bb software af en toe een back up maken. Dan hoef ik zeker helemaal niet meer te synchroniseren. Want wat betekent synchroniseren eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Synchoniseren is dat alle informatie die op je Blackberry staat ook op je pc/laptop wordt gezet. Muziek, foto's, contacten, agenda en waarschijnlijk ook je apps, alles dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok dank je wel plls
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sluit de vraag, maar vanwege het feit dat je slechts voor je punt een antwoord eruit gooit en niet meer reageert op mijn vragen krijg je geen 10 punten.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing