Waarom kan ik niet meer inloggen op hyves?

Als ik wil inloggen op hyves krijg ik de volgende melding:
Beveiligde verbinding mislukt
Fout tijdens het verbinden met secure.hyves.org
Certificaat van peer is ingetrokken (wat betekent dit?)
Foutcode: sec_error_revoked_certificate
De echtheid van de ontvangen gegevens kan niet worden geverifieerd.
Vervolgens staat er dat ik contact moet opnemen met de website-eigenaars.
Weet iemand wat dit allemaal betekent? Want ik begrijp helemaal niks van deze tekst!
Ik heb nooit moeilijkheden gehad met het inloggen, en ook niet nadat mijn McAfee verlopen is.

Toegevoegd na 3 minuten:
https://secure.hyves.org/?module=authentication&action=login&r=eab43c43

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

kijk eens naar de dag en datum waarop je pc staat ?
(zie rechts onder taakbalk)
klopt de dag en datum ? en uur en min jaartal ed
zo niet zet deze even terug naar de juiste datum en probeer opnieuw in te loggen dat verhelpt het meestal wel

Als je datum niet klopt betekent dat je bios batterij leeg is en deze moet vervangen worden
als je strak de pc uitzet en morgen weer aan herhaalt de fout zich net zolang totdat je de bios batterij hebt vervangen
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc,
Het ligt niet aan de batterij van de laptop want die is gewoon geheel opgeladen. Ook de datum en dag kloppen. Hier ligt volgens mij ook de fout dus niet. Het gaat over een foutcode. Ik heb een link toegevoegd.
dora555
Ik heb precies hetzelfde probleem. Denk dat het aan de site zelf ligt. Heb net een mailtje gestuurd naar hyves, en als het goed is krijg ik binnen 24 uur een antwoord op m'n mail. Hoop alleen dat we zelf het probleem vanavond nog op kunnen lossen, want ik ben erg verslaafd aan de hyves-spelletjes ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
als het inderdaad om firefox draait probeer een andere browser ? google chrome ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor het meedenken capthavoc! Dat is precies wat ik gisteravond gedaan heb (zie mijn reactie op adrievanoers hieronder) en dat werkte wel.Heb gisteravond kunnen inloggen via Safari. Kreeg trouwens vanochtend keurig bericht terug van hyves dat het probleem bij hun lag en dat alles nu weer als vanouds werkt.
Dit is een beveiliging van Firefox wanneer een certificaat is verlopen.

Je kunt deze beveiliging wel uitzetten.

Tik op de adresbalk about:config

dan komt er een waarschuwing en klik op "Ik zal voorzichtig zijn. dat beloof ik!

vul op de regel zoeken in: security.OCSP.enabled

dubbelklik op de regel met security.OCSP.enabled en verander de waarde in 0

sluit dan de pagina en start hyves opnieuw op

let wel op dat je nu een deel van de beveiliging van Firefox uit hebt gezet.