Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is een NVIDIA Geforce gt630m met 6 gb werkgeheugen goed genoeg voor minecraft gta en andere grote spellen? met een i5-3210m processor?

acer aspire v3 intel core i5-3210m processor, 6gb werkgeheugen, 500 gb harde schijf, NVIDIA GeForce GT 630m, 1gb videokaart, windows 8, 1600 x 900 pixels, model v3-771g-53216G50Makk
kan iemand mij uitleggen of dit goed genoeg voor mij is? wat ik vooral doe:
- games
- prezi (presentatie maken me zoomen)
- magister (online agenda)
- skype, msn en alle andere social media
- youtube filmpjes kijken

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Deze laptop is prima geschikt voor de dingen die jij wilt doen. GTA IV kun je hoogstwaarschijnlijk op de hoogste settings spelen, maar de nieuwste games (Battlefield 3, Skyrim etc.) gaan niet of alleen op lage settings werken.

Skype, MSN en social media etc. werken natuurlijk ook gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Elk spel vraagt meer vermogen dan de andere. Ik ken minecraft niet zelf, maar ik weet wel dat je voor gta 4 dankzij jou 6 GB werkgeheugen en je intel core processor genoeg vermogen hebt. alleen je videokaart zou niet goed genoeg zijn. ik heb een NVIDIA geforce GT440 maar dat is niet goed genoeg voor het spel. je hebt op zijn minst een NVIDIA geforce GT9700 nodig om het spel goed te kunnen spelen zonder dat hij hapert. voor de rest heb je genoeg vermogen zoals youtube en skypen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Troll much? of meen je dit nou serieus ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou graag van je willen weten wat er nou zo fout is aan mijn uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een GT440 is krachtiger dan een jaren oude niet meer verkochte GT9700.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o en waarom kan mijn pc het spel niet dragen? er staat namelijk achter op het doosje dat je een 9700 nodig hebt. en volgens mij is het getal 9700 hoger dan 440 maar misschien ben ik wel gek.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing