Hoe kan ik mijn ipod op de laptop aansluiten zonder dat er gegevens worden overgezet?

Alle spellen en muziek enzo staan op mijn pc maar ik ben bang als ik hem op de laptop aansluit dat die dan alle apps die op die itunes staan overzet ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Koppel je iPod aan. Dan ga je in itunes naar je iPod en vink je uit "iPod automatisch syngroniseren" dan elke keer als je wilt syngroniseren moet je dit handmatig doen. Ook kun je ervoor kiezen om aan te vinken om met icloud te syngroniseren. Dan wordt de reservecopie niet op je pc, maar op een online apple server opgeslagen. Dit is voor veel mensen handiger. Ik hoop je te hebben geholpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo, ik denk dat dat gewoon niet kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
i tunes vraagt: wilt u uw ipod met itunes synchroniseren?

dan nee aanklikken.