kan je een iso bestand branden op een cd en afspelen met een home cinema set ?

zo niet
hoe moet ik het bestand omzetten naar een wel ondersteunt bestand wat is dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat ik zelf makkelijk (er) vindt werken is een programma als Daemon Tools. Dit programma maakt een virtuele cdrom speler aan waar je de .iso "in" kan doen. Je brandprogramma zal deze virtuele speler zien als een gewone en dan kan je de schijf kopieren naar een andere schijf (met je echte speler). Programma is te vinden op http://www.daemon-tools.cc/eng/downloads
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het origineel ook een CD was en je kunt met je home cinema set CD's afspelen, dan wel. Anders moet het een DvD zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet dan in het programma dat je gebruikt om te branden aangeven dat het een "image" bestand is,..

wat je ook kan doen is winrar (of andr compressieprogramma) downloaden en installeren,.. wanneer je dan met je rechtermuis, openen met winrar klikt, opent hij het imagebestand en kan je de inhoud eruit halen