toetscombinatie om iets te zoeken op een webpagina ( ect. ) zonder zoekfunctie ?

iemand ging een keer naar een twitter profiel en deed een toetscombinatie en typte toen een naam in en zo kon ze zien hoevaak diegene een tweet had gestuurd naar die andere persoon. En zo deed ze dat ook op andere websites ect. weet iemand welke toetscombinatie dit is ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is Ctrl + F.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit werkt niet ik kan niet in iemand of mijn eigen tweets zoeken
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik zou ook zeggen [Ctrl] + [F]
Dan krijg je recht bovenin een vakje en daar kun je dan de naam intypen die je wilt zoeken. En er komt ook bij te staan hoe vaak die naam voor komt op de pagina.
Amadea
10 jaar geleden
De F moet wel zonder Shift ingetoetst worden, een kleine letter f dus.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ja dat dan weer wel, maar op het toetsenbord zelf staat hij als hoofdletter ;-)
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik doe ook vaak Control-F. Dat werkt in vrijwel alle programma's. Het is de F van Find, vandaar. Maar ik gebruik Firefox. Daarin kan ik gewoon beginnen te typen. Meestal opent hij dan zelf een zoekvenster. Alleen wanneer dat niet werkt, moet ik alsnog Control-F intoetsen.