dan staat er toch een slotje achter je www regel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet je alleen door de reacties van andere gebruikers te lezen. [Tenzij je bedoelt: OF de verbinding beveiligd is: Dat zie je door een klein slotje in je browserbalk]. Waarschijnlijk kan je de agenda van google wel vertrouwen. Persoonlijk zou ik niet snel mijn persoonlijke & zakeljike afspraken in een online agenda zetten die ik niet zelf op mijn website zou hosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is veilig? Een veilige verbinding? Veilig zodat NIEMAND anders je agenda kan lezen? Veilig zodat je gegevens nooit verdwijnen tijdens een crash of stroomuitval of iets dergelijks? Misschien kun je de vraag verduidelijken.

Overigens zou ik juist Google niet vertrouwen. Die weten al veel te veel van je. Microsoft daarentegen heeft een naam hoog te houden. Als die onderuit gaan, begint heel de wereld te schreeuwen dat ze weer iets ontzettends dom hebben gedaan! :)

Als de verbinding veilig moet zijn, moet er idd een slotje staan ofwel het moet een SSL verbinding zijn en dan staat in het adres httpS i.p.v. http.