Twaalf landen hebben volgens Reporters Zonder Grenzen het internet veranderd in een intranet, om hun bevolking weg te houden bij 'ongewenste informatie'.
De genoemde landen zijn Birma, China, Cuba, Egypte, Iran, Noord-Korea, Saoedi-Arabië, Syrië, Tunesië, Turkmenistan, Oezbekistan en Vietnam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...gewoon een heel goed antwoord op mijn vraag! bedankt.

Andere antwoorden (2)

In ieder geval waar een telefoonverbinding mogelijk is, kun je ook het internet op.

Toegevoegd na 1 minuut:
In Afghanistan was/is internet verboden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk alle landen : maar bij bv in de binnenlanden van afrika niet en die dorpen waar zij nod geen stroom kennen