kunnen er meerdere ipods op itunes?

ik heb een ipod maar mijn zusje ook. dus kan je twee ipods op een itunes? als ik mijn ipod er aan doe komt er te staan: itunes kan geen verbinding maken met de ipod, u moet een toegangscode op de ipod invoeren.
maar hoe kom ik aan die toegangscode?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan uit mijn hoofd tot 10 apparaten op itunes gebruiken, en waarschijnlijk heb jij dat als je je koos ontgrendeld een code moet invoeren, als je je iPod eerst ontgrendeld en dan aansluit herkent itunes je iPod waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het kan zeker, als je hetzelfde Apple ID gebruikt.
Als jullie niet hetzelfde gebruiken weet ik niet zeker of het kan of niet.
Normaal kan er geen probleem zijn, je kan er zelfs veel meer aansluiten...