hoe zijn mijn bestanden overal beschikbaar?

hoi,

ik ben een groot fan van Cloud-diensten als Dropbox en Google Drive.
maar is er ook een manier dat ik altijd bij mijn bestanden kan op mijn computer zelf zinder gebruik te maken van de cloud?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja. Maak je eigen cloud. Dat kan al heel goedkoop met een Synology NAS, mbv Cloudstation.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'overal' beschikbaar maken kan door ze op een usb stick of draagbare schijf te zetten, dan heb je ze altijd bij je... Overal via internet kan door het antwoord van escape. Misschien moet je nog wel de uiste poorten openzetten in je router.
Je moet je cloud (dropbox) bestanden gewoon synchroniseren met je pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LMD vraagt: zinder (ik neem aan zonder) gebruik te maken van de cloud...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt, daar begrijp ik uit, dat hij dd info ook wil hebben, als de cloud niet beschikbaar is, bv ivm storing.