Is er een html/javascript code om een page na een aantal seconden automtatisch naar een andere page te brengen (auto forwarding)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja zeker. De meta-referesh tag:

X is het aantal seconden te wachten voor een nieuwe pagina wordt geladen.

Er zijn ook javascripts voor te vinden. Nadeel daarvan is dat ze niet werken bij mensen die javascript uit hebben staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker.

Om de refresh te maken, moet je onderstaande code in het Head gedeelte van je pagina zetten.

Met deze code wordt de bezoeker direct doorgestuurd naar: http://www.jouwadres.nl/.
De 0 in de code geeft aan dat er niet gewacht moet worden voordat de bezoeker wordt doorgestuurd. Je kunt daar een hoger getal van maken, zodat de bezoeker eerst de tijd heeft om een berichtje te lezen, bijvoorbeeld het nieuwe adres van de site en dat hij automatisch wordt doorgestuurd.