Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mails weer van mijn tablet naar mijn PC?

Sinds een paar dagen het ik een tablet (Google Nexus 7) en sindsdien lees ik mail op de tablet, maar de mails komen niet meer in mijn inboxen van Hotmail en Gmail.
Hoe kan ik dat verhelpen?
Alle andere dingen worden goed gesynchroniseerd, maar mail blijkbaar niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Wanneer u nieuwe berichten van een POP3-e-mailaccount downloadt(te noemen je emailadressen van hotmail en gmail), worden deze berichten standaard van de POP3-e-mailserver verwijderd. Als u uw POP3-e-mailaccount met de POP3-standaardinstellingen voor je tablet Google Nexus 7 gebruikt, staat dat bericht uitsluitend op de tablet. Als u via een andere computer nogmaals verbinding maakt met uw hotmail of gmail account, bevinden de emails zich niet meer op de betreffende POP3-e-mailserver.

Als u uw berichten op verschillende computers wilt lezen, kunt u beter een kopie van een nieuw e-mailbericht downloaden zodat het bericht zelf niet van de POP3-e-mailserver wordt verwijderd.

dit probleem komt overeen met outlook express voor de computers. Zoals beschreven in de bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel!
Klinkt logisch.
Maar het is nog erger:
Sinds het in gebruik nemen van het tablet, afgelopen zondag, komt er geen mail meer binnen op mijn PC. Is er een instelling die ik aan moet passen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een instelling in Hotmail aangepast en nu
werkt het prima.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing